Zobrazeno 1 - 10
of 4 925
pro vyhledávání: '"Development ideology"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
van Beusekom, Monica M.
Publikováno v:
The International Journal of African Historical Studies, 1997 Jan 01. 30(2), 299-323.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/221230
Autor:
Roszkowski, Wojciech
Publikováno v:
Studia Polityczne / Political Studies. 47(4):117-133
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=962539
Autor:
Joshi, Devin, O'Dell, Roni Kay
Publikováno v:
Global Governance, 2013 Apr 01. 19(2), 249-275.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24526369
Autor:
Prem Phyak
Publikováno v:
Language in Society. :1-23
This article analyzes how English medium of instruction (EMI) policy is implemented by disciplining teachers’ and students’ language behaviors in school spaces. I adopt Foucault's (1977) ‘discipline’ to examine how schools exercise disciplina
Publikováno v:
Water Alternatives, Vol 12, Iss 1, Pp 107-128 (2019)
In both Mozambique and Tanzania, farmer-led development of irrigation is widespread, yet it is little recognised in irrigation policies and is under-supported by the government. This paper explores how this situation is exacerbated by modernisation
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1ca1556250f94ea9b0e39f836ea8ca5d
Autor:
Okeke, Donald Chiuba1 (AUTHOR) donald.okeke@unn.edu.ng, Cilliers, Juanee1 (AUTHOR), Schoeman, Carel1 (AUTHOR)
Publikováno v:
African Studies. Mar2018, Vol. 77 Issue 1, p23-52. 30p.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.