Zobrazeno 1 - 10
of 34
pro vyhledávání: '"Deters, Jessica"'
Autor:
Deters, Jessica Rose
The COVID-19 pandemic sparked rapid shifts to engineering education, causing changes to course formats and student experiences. The culture of undergraduate engineering programs undoubtably affected this transition online and affected how students in
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10919/109720
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fitzpatrick, Emily1, Deters, Jessica1
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2023, p1-8. 8p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2022, p1-10. 10p.
Publikováno v:
School of Engineering Education Faculty Publications
Background: Research experiences for undergraduate and graduate students have the potential to provide significant learning experiences, but most research of these experiences focuses primarily on their outcomes. To better design such experiences for
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______540::5dc19f2663f9659e9d7543e41fe5d4f1
https://docs.lib.purdue.edu/enepubs/76
https://docs.lib.purdue.edu/enepubs/76
Publikováno v:
Biomedical Engineering Education; 20240101, Issue: Preprints p1-13, 13p
Autor:
Deters, Jessica R.1, Paretti, Marie C.2, Zobel, Christopher3, Cowell, Margaret4, Irish, Jennifer L.5
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition. 2019, p2639-2660. 22p.
Autor:
Knight, David B., Davis, Kirsten A., Sanderlin, Nicole P., Deters, Jessica, Abdalla, Alaa, Maul, Katherine, Wrobetz, Anne Victoria
Publikováno v:
Proceedings of the ASEE Annual Conference & Exposition; 2023, p1-5, 5p