Zobrazeno 1 - 10
of 325
pro vyhledávání: '"Desirable difficulties"'
Autor:
Gebrian, Molly, author
Publikováno v:
Learn Faster, Perform Better : A Musicianâs Guide to the Neuroscience of Practicing, 2024, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197680063.003.0009
Autor:
Gebrian, Molly, author
Publikováno v:
Learn Faster, Perform Better : A Musicianâs Guide to the Neuroscience of Practicing, 2024, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197680063.003.0008
Autor:
Varkey, Thomas Chandy, Varkey, John A., Ding, Jack B., Varkey, Philip K., Zeitler, Colton, Nguyen, Anne M., Merhavy, Zachary I., Thomas, Charles Ryan
Publikováno v:
Journal of Research in Innovative Teaching & Learning, 2022, Vol. 16, Issue 1, pp. 4-16.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIT-06-2022-0036
Autor:
Thomas Chandy Varkey, John A. Varkey, Jack B. Ding, Philip K. Varkey, Colton Zeitler, Anne M. Nguyen, Zachary I. Merhavy, Charles Ryan Thomas
Publikováno v:
Journal of Research in Innovative Teaching & Learning, Vol 16, Iss 1, Pp 4-16 (2023)
Purpose – The purpose of this paper is to create a “go-to-guide” of best practices in the creation of asynchronous courses. Due to the global pandemic, millions of students around the world transitioned from in-class instruction to online progr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fbefb3a983f478c9a29308afe83b48f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Svard, Lois, author
Publikováno v:
The Musical Brain : What Students, Teachers, and Performers Need to Know, 2023, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197584170.003.0006
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
John Duplice
Publikováno v:
IAFOR Journal of Education, Vol 10, Iss 1, Pp 91-107 (2022)
Vocabulary knowledge is of paramount importance when learning a second language. It requires effective and practical classroom vocabulary learning methods for long-term acquisition. Specific learning aspects helping the learner remember vocabulary su
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13f48c49f0f14678ab01eb5114dfde06
Autor:
Измайлова Н.С.
Publikováno v:
Russian Linguistic Bulletin, Vol 40, Iss 4 (2023)
В статье раскрывается понятие углубленной практики (deep practice, deliberate practice, targeted practice, error-focused practice), которая все шире используется в изучени
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3e67c7d007b148d29d5a1066d90297be