Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Design-based study"'
Autor:
Lövgren Röös, Joline
Teknik framställs som ett viktigt ämne i förskolans läroplan. Samtidigt utrycker många förskolelärare en brist på kunskap om att undervisa i tek-nikämnet. I studien ska jag ge ett exempel på en undervisningsaktivitet. Då studien genomförs
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:kau:diva-98466
graficas, ilustraciones, tablas Este trabajo pretende contribuir al fortalecimiento de procesos asociados al pensamiento espacial en estudiantes de grado 6° a 9° de la Institución Educativa Antonio Nariño ubicada en el área rural del municipio d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1326::d1c411f44e6fa384ae030ce094ff24bb
https://repositorio.unal.edu.co/
https://repositorio.unal.edu.co/
This design-based research study presents results based on observations and analysis of student–student and student–teacher interactions in a Norwegian upper secondary school. The aim of this study was to examine student interactions during colla
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::cf1250f4bf7e5f7fc44f117e7f0c120f
https://hdl.handle.net/11250/3046331
https://hdl.handle.net/11250/3046331
In the school subject of the natural sciences it is imperative that the students are given opportunities to ”talk science”, since the dialogues that occur in the classroom have a significant importance for the students’ abilities to engage in m
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-105686
In the school subject of the natural sciences it is imperative that the students are given opportunities to ”talk science”, since the dialogues that occur in the classroom have a significant importance for the students’ abilities to engage in m
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::a884e91190b695608be2113fa200c237
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-105686
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:su:diva-105686
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.