Zobrazeno 1 - 10
of 165
pro vyhledávání: '"Design and Emotion"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Karla Straker, Cara Wrigley
Publikováno v:
Journal of Fashion Marketing and Management, 2016, Vol. 20, Issue 3, pp. 276-299.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JFMM-10-2015-0077
In the past decades, humanity is facing the consequences of the irresponsible production of plastics and the expansion of industries such as industrial agriculture, Therefore, the development of new sustainable alternative materials has become increa
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:hj:diva-61373
Autor:
Jialin Ke, JungKyoon Yoon
Publikováno v:
Multimodal Technologies and Interaction, Vol 4, Iss 4, p 82 (2020)
From looking up at a skyscraper to the Grand Canyon’s vastness, you may have experienced awe in one way or another. Awe is experienced when one encounters something greater or more powerful than themselves and is associated with prosocial behavior
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c9db2ddca3b2492fb5df08a71b650148
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
MONICA SABOIA SADDI
[pt] Os pontos de venda (PDV) de empresas de moda compreendem dimensões que se ampliam para além da venda de produtos ou das características do espaço físico. A presente pesquisa reafirma a dimensão social desses ambientes e ressalta que neles
Publikováno v:
Universidad Autónoma Metropolitana
UAM
Repositorio Institucional Zaloamati
UAM
Repositorio Institucional Zaloamati
207 páginas. Doctorado en Diseño. El presente trabajo de investigación responde a la necesidad de encontrar una nueva forma de evaluar las alternativas de diseño generadas en la fase de desarrollo del concepto bajo el enfoque de las emociones que
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::25ff95d341da552f4f6cb43e708bdfe2
Publikováno v:
Lecture Notes in Mechanical Engineering ISBN: 9783030791674
This article discusses methodologies based on EEG - electroencephalography, applied to ED - emotional design and consequently, to the relationship between the user and the product. The objective is to understand whether, based on the brain response,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::af9fc24e1bacaf07e23cdd67afaa2a97
https://doi.org/10.1007/978-3-030-79168-1_23
https://doi.org/10.1007/978-3-030-79168-1_23
Autor:
Gonçalves, Gabriela
Publikováno v:
Repositório Institucional da UNISINOS (RBDU Repositório Digital da Biblioteca da Unisinos)
Universidade do Vale do Rio dos Sinos (UNISINOS)
instacron:UNISINOS
Universidade do Vale do Rio dos Sinos (UNISINOS)
instacron:UNISINOS
Submitted by Anna Barbara Alves Beraldine (annabarbara@unisinos.br) on 2021-05-11T12:18:13Z No. of bitstreams: 1 Gabriela Gonçalves_.pdf: 2846301 bytes, checksum: e415e5c400d698fa6b54e8b7c12138c8 (MD5) Made available in DSpace on 2021-05-11T12:18:13
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::7107e08993dc8dab0684fc47b75a0211
http://www.repositorio.jesuita.org.br/handle/UNISINOS/9756
http://www.repositorio.jesuita.org.br/handle/UNISINOS/9756