Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Desha L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Discourse and Communication for Sustainable Education, Vol 7, Iss 2, Pp 17-33 (2016)
Sustaining teachers in culturally and linguistically diverse schools has been a prominent issue for years. This qualitative study focused on the impact of an enhanced preparation program on the cultural dispositions of five pre-service mathematics te
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/287d416f25344db588540859f9119161
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Williams, Desha L., Tillema, Erik
Publikováno v:
Mathematics Teaching in the Middle School, 2011 Apr 01. 16(8), 512-512.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41183661
Autor:
Williams, Desha L.
Publikováno v:
The Mathematics Teacher, 2007 Apr 01. 100(8), 572-575.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27972334
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Desha, L. Junius
Publikováno v:
Science, 1916 Sep 01. 44(1131), 298-301.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/1642894
Publikováno v:
Discourse and Communication for Sustainable Education, Vol 7, Iss 2, Pp 17-33 (2016)
Sustaining teachers in culturally and linguistically diverse schools has been a prominent issue for years. This qualitative study focused on the impact of an enhanced preparation program on the cultural dispositions of five pre-service mathematics te
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.