Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Deschamps, P.K.H."'
Publikováno v:
In Neuroscience 26 September 2014 277:375-382
Publikováno v:
In Pharmacology, Biochemistry and Behavior July 2014 122:89-96
Publikováno v:
In Behavioural Brain Research 1 March 2014 260:67-73
Publikováno v:
In International Journal of Psychophysiology August 2012 85(2):195-199
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jończyk, Jakub1,2 (AUTHOR) jakub.jonczyk@uj.edu.pl, Przybylska, Klaudia1 (AUTHOR) justyna.godyn@uj.edu.pl, Staszewski, Marek3 (AUTHOR) marek.staszewski@umed.lodz.pl, Godyń, Justyna1 (AUTHOR), Werner, Tobias4 (AUTHOR) t.werner@hhu.de, Stefaniak-Napieralska, Monika3 (AUTHOR) monika.stefaniak@umed.lodz.pl, Stark, Holger4 (AUTHOR) stark@hhu.de, Walczyński, Krzysztof3 (AUTHOR) krzysztof.walczynski@umed.lodz.pl, Bajda, Marek1 (AUTHOR) marek.bajda@uj.edu.pl
Publikováno v:
Molecules. Nov2024, Vol. 29 Issue 22, p5271. 14p.
Autor:
Deschamps, P.K.H.
To date, various psychiatric disorders such as disruptive behavior, attention-deficit/hyperactivity and autism spectrum disorders have been associated with deficits in empathy in school-aged children and adolescents. In this dissertation, behavioral
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::b214d264685edf18fa7b9869c0a0025c
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/294401
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/294401
OBJECTIVE: In the current study, we investigated the role of noradrenaline in directing (bias) and disengagement of visuospatial attention. METHODS: We assessed the effect of clonidine on event-related brain potential (ERP) reflections of bias and di
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::4554ff3f018e01edfd0ed7753ee871e3
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/303082
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/303082
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.