Zobrazeno 1 - 10
of 340
pro vyhledávání: '"Desai, SS"'
Autor:
Sherr, Elliott, Anguera, JA, Brandes-Aitken, AN, Rolle, CE, Skinner, SN, Desai, SS, Bower, JD, Martucci, WE, Chung, WK, Sherr, EH, Marco, EJ
Publikováno v:
Sherr, Elliott; Anguera, JA; Brandes-Aitken, AN; Rolle, CE; Skinner, SN; Desai, SS; et al.(2016). Characterizing cognitive control abilities in children with 16p11.2 deletion using adaptive 'video game' technology: a pilot study. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/76z7q250
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::2a891ed585bf5a67d0f76e40b82f1425
http://www.escholarship.org/uc/item/76z7q250
http://www.escholarship.org/uc/item/76z7q250
Autor:
Danny V. Colombara, Tokunaga Rs, Peter Balvanz, Marta I. Mulawa, Lauren M. Hill, Chau K, Gagnier Mc, Thespina J. Yamanis, José P. Espada, Borges Al, Ali H. Mokdad, Paola Zúñiga-Brenes, Santos Oa, Casey K. Johanns, Emma Iriarte, Haakenstad A, Suzanne Maman, Richard D. Wiggins, Sato Ap, Chofakian Cb, Ballester R, Claire R. McNellan, Wright Pj, Kraus A, Zyznieuski N, Hargreaves, Erin B. Palmisano, Elizabeth Fearon, Benevides R, Alencar Gp, Kim J, Alexandra Schaefer, Diego Ríos-Zertuche, Desai Ss, Fujimori E, Guillen-Riquelme A, Lusajo Kajula, Audrey Pettifor, van der Geest S, Bernardo Hernández, Alexandra Morales, M. Orgilés
Research on network-level influences on HIV risk behaviors among young men in sub-Saharan Africa is severely lacking. One significant gap in the literature that may provide direction for future research with this population is understanding the degre
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::bc24b176ff9ee15c8e1789f2059c38c1
https://europepmc.org/articles/PMC4788532/
https://europepmc.org/articles/PMC4788532/
Autor:
Mukherjee, Pratik, Marco, Elysa, Chang, YS, Owen, JP, Desai, SS, Hill, SS, Arnett, AB, Harris, J, Marco, EJ
Publikováno v:
Mukherjee, Pratik; Marco, Elysa; Chang, YS; Owen, JP; Desai, SS; Hill, SS; et al.(2014). Autism and sensory processing disorders: Shared white matter disruption in sensory pathways but divergent connectivity in social-emotional pathways. UC San Francisco: Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/339179q7
Over 90% of children with Autism Spectrum Disorders (ASD) demonstrate atypical sensory behaviors. In fact, hyper- or hyporeactivity to sensory input or unusual interest in sensory aspects of the environment is now included in the DSM-5 diagnostic cri
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::19a2524f2acd33334cb5b58a48a73cda
http://www.escholarship.org/uc/item/339179q7
http://www.escholarship.org/uc/item/339179q7
Publikováno v:
Hand Clinics. 11:471-482
Single stage transfer using a compound vascularized flap is sometimes necessary for severe dorsal defects. The use of vascularized tendon grafts in conjunction with the radial artery forearm flap and the dorsalis pedis flap is described.
Autor:
Desai Ss
Publikováno v:
The Journal of Bone and Joint Surgery. British volume. :863-869
MRI was performed at three centres in Bombay on 24 patients clinically suspected of tuberculosis of the spine but with normal radiographs. There were 11 males and 13 females and their average age was 24 years (11 to 60). 99mTc bone scans were done in
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.