Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Derya Özilhan"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Selçuk Üniversitesi Sosyal Bilimler Meslek Yüksekokulu Dergisi, Vol 12, Iss 1-2, Pp 391-408 (2014)
Düşünsel, kültürel ve somut nitelikleri açısından bir dönemin sona ererek yeni bir dönemin başlangıcı olan postmodemizmi de beraberinde getiren küreselleşme olgusu, sanattan bilime kadar çok geniş bir mesafede etkili olmaktadır. Pos
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7849c83a460b40e0a396d7cb72cb87ca
Autor:
Hasan Kürşat Güleş, Derya Özilhan
Publikováno v:
Sosyal Ekonomik Araştırmalar Dergisi, Vol 10, Iss 19, Pp 477-490 (2010)
Küresel dönüşüm sürecinde işletmelerin rekabet baskısı altında ezilen değil, rekabetin kurallarını değiştiren olmak için sahip oldukları kaynaklar bağlamında ayırtedici yeteneklerini geliştirmeleri ve birincil fonksiyonlarından
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/728e5e68a48e4d8faee3944228eb8575
Autor:
Derya Özilhan, Ömür Hakan Kuzu
2nd World Conference on Business, Economics and Management (BEM) -- APR 25-28, 2013 -- Antalya, TURKEY
WOS: 000335570200228
The businesses may catch some opportunities in competition area with the satisfaction of both internal customers and
WOS: 000335570200228
The businesses may catch some opportunities in competition area with the satisfaction of both internal customers and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cdbfb81995b7fc129c2ce72361f3b7ce
https://hdl.handle.net/20.500.12395/31189
https://hdl.handle.net/20.500.12395/31189
Publikováno v:
İktisat, İşletme ve Finans Dergisi
Companies have to develop unique corporate stratetegies and functional strategies supporting the corporate ones in order to increase company performance and gain competitive advantage aganist their rivals in the hyper-scale competition area. In this
Autor:
Derya Özilhan Özbey
Publikováno v:
Journal of International Social Research. 8:923-923
Autor:
EKŞİLİ, Nisa1 nisaeksili@akdeniz.edu.tr, SOYUGÜZEL, Aslı Gülden2 asligulden@hotmail.com, ÖZİLHAN ÖZBEY, Derya3 deryaozbey@akdeniz.edu.tr
Publikováno v:
BES Journal: International Journal of Business & Economic Studies. 2023, Vol. 5 Issue 3, p152-165. 14p.