Zobrazeno 1 - 10
of 176
pro vyhledávání: '"Derne AS"'
Autor:
Derne, Anne-Sophie1 (AUTHOR), Jouzeau, Jean-Yves1,2 (AUTHOR), Pape, Elise1,2 (AUTHOR), Kolodziej, Allan1 (AUTHOR), Gibaja, Valérie1 (AUTHOR), Marchand, Elodie3 (AUTHOR), Gambier, Nicolas1,2 (AUTHOR), Scala-Bertola, Julien1,2 (AUTHOR) j.scala-bertola@chru-nancy.fr
Publikováno v:
European Addiction Research. Nov2024, p1-6. 6p. 1 Illustration.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SCHULTE-DERNE, DÖRTE1 (AUTHOR) doerte.schulte-derne@hhl.de, LEHMANN, CLAUDIA1 (AUTHOR) claudia.lehmann@hhl.de
Publikováno v:
International Journal of Innovation Management. Apr2022, Vol. 26 Issue 3, p1-33. 33p.
Autor:
Derne, Anne‐Sophie, Pape, Elise, Jouzeau, Jean‐Yves, Kolodziej, Allan, Gambier, Nicolas, Scala‐Bertola, Julien
Publikováno v:
Drug Testing & Analysis; Jun2024, Vol. 16 Issue 6, p638-640, 3p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Schulte-Derne, Dörte1 doerte.schulte-derne@hhl.de, Lehmann, Claudia1 claudia.lehmann@hhl.de
Publikováno v:
Proceedings of ISPIM Conferences. 2021, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BWK ENERGIE.. 74:15-17
Digitale Innovationen wie Robotic Process Automation sind ein wesentlicher Erfolgsfaktor für Energieversorgungsunternehmen. Laut einer Umfrage des Bundesverbands der Energiemarktdienstleister haben nahezu drei von vier Unternehmen mit der Umsetzung
Autor:
DERNÉ, STEVE
Publikováno v:
Economic and Political Weekly, 2013 Nov . 48(45/46), 84-85.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23528617
Autor:
DÖRTE SCHULTE-DERNE, CLAUDIA LEHMANN
Publikováno v:
International Journal of Innovation Management. 26
This paper focuses on challenges regarding managerial behaviour and productivity in the context of digitalisation. It is neither understood precisely how managerial behaviours transcribe digital strategy into economic success nor how opportunities fr