Zobrazeno 1 - 10
of 84
pro vyhledávání: '"Dentato, Michael"'
Autor:
Craig, Shelley L, Eaton, Andrew D, Pascoe, Rachael, Egag, Egag, McInroy, Lauren B, Fang, Lin, Austin, Ashley, Dentato, Michael P
Publikováno v:
JMIR Research Protocols, Vol 9, Iss 11, p e20547 (2020)
BackgroundThe experiences of resilience and intersectionality in the lives of contemporary sexual and gender minority youth (SGMY) are important to explore. SGMY face unique experiences of discrimination in both online and offline environments, yet s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d1742b424df44070b68faf50dc9b35aa
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Social Work Education, 2017 Jul 01. 53(3), 466-479.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48542777
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Educational Determinants of Readiness to Practise with LGBTQ Clients: Social Work Students Speak Out
Publikováno v:
The British Journal of Social Work, 2016 Jan 01. 46(1), 115-134.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43771826
Publikováno v:
Journal of Social Work Education. Summer2021, Vol. 57 Issue 3, p478-488. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Lloyd, Michael R.1 Lloydmi@lewisu.edu, Dentato, Michael P.2 mdentato@luc.edu, Kelly, Brian L.2 bkelly6@luc.edu, Stokar, Hayley3 hstokar@pnw.edu
Publikováno v:
Qualitative Report. Mar2020, Vol. 25 Issue 3, p615-630. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.