Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Denson, R."'
Autor:
Jessie S. Barrot, Denson R. Acomular
Publikováno v:
International Journal of Educational Technology in Higher Education, Vol 19, Iss 1, Pp 1-19 (2022)
Abstract Although social networking sites (SNS) have been widely investigated, very limited information is available about how teachers navigate them within a fully online learning space, the challenges they confront, and the strategies they use to o
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/de4b4be702a74dbdb586da9bce5ba6dc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
RELC Journal. 53:180-193
Very few studies have comprehensively mapped out the landscape of English language teaching (ELT) research, particularly those that are not accessible to wider international readership. Thus, this bibliometric study examines ELT doctoral and master
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Denson, R.
Publikováno v:
Canadian Journal of Public Health / Revue Canadienne de Sante'e Publique, 1973 Mar 01. 64(2), S1-S4.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41987170
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.