Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Denham, S.D."'
Publikováno v:
In Journal of Archaeological Science: Reports October 2016 9:120-133
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nabais, Mariana1,2,3 (AUTHOR) mariananabais@gmail.com, Soares, Rui3,4 (AUTHOR), Hurk, Youri van den5,6 (AUTHOR)
Publikováno v:
PLoS ONE. 11/20/2024, Vol. 19 Issue 11, p1-24. 24p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grasso, Gianluca1,2,3 (AUTHOR) gianluca.grasso@unito.it, Bianciotto, Valeria3 (AUTHOR), Marmeisse, Roland2,3 (AUTHOR) roland.marmeisse@mnhn.fr
Publikováno v:
Microbial Biotechnology. Jan2024, Vol. 17 Issue 1, p1-18. 18p.
Autor:
Knut Andreas Bergsvik, Marion Dowd
Caves and rockshelters in Europe have traditionally been associated with prehistory, and in some regions cave archaeology has become synonymous with the Palaeolithic. However, there is abundant evidence that caves and rockshelters were important foci
HANDBOOK OF ARCHAEOLOGICAL SCIENCES A modern and comprehensive introduction to methods and techniques in archaeology In the newly revised Second Edition of the Handbook of Archaeological Sciences, a team of more than 100 researchers delivers a compre
Autor:
Peter Bjerregaard
Exhibitions as Research contends that museums would be more attractive to both researchers and audiences if we consider exhibitions as knowledge-in-the-making rather than platforms for disseminating already-established insights. Analysing the theoret
Autor:
K. H. Lagattuta
This publication brings together leading emotion researchers whose work has pioneered new questions, methods, and levels of analyses for investigating development and individual differences in how infants and children attend to, categorize, understan