Zobrazeno 1 - 10
of 56
pro vyhledávání: '"Deng, Weiyang"'
Autor:
Chang, Allen, Klein, Lauren, Rosales, Marcelo R., Deng, Weiyang, Smith, Beth A., Matarić, Maja J.
Agents must monitor their partners' affective states continuously in order to understand and engage in social interactions. However, methods for evaluating affect recognition do not account for changes in classification performance that may occur dur
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2209.03496
Autor:
Deng, Weiyang, Sargent, Barbara, Havens, Kathryn, Vanderbilt, Douglas, Rosales, Marcelo, Pulido, Jose Carlo, Matarić, Maja J., Smith, Beth A.
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development February 2023 70
Autor:
Deng, Weiyang1 (AUTHOR), Anastasopoulos, Sofia1 (AUTHOR), deRegnier, Raye-Ann2,3 (AUTHOR), Pouppirt, Nicole2,3 (AUTHOR), Barlow, Ann K.1 (AUTHOR), Patrick, Cheryl4 (AUTHOR), O'Brien, Megan K.1,5 (AUTHOR), Babula, Sarah6 (AUTHOR), Sukal-Moulton, Theresa7,8 (AUTHOR), Peyton, Colleen7,8 (AUTHOR), Morgan, Catherine9 (AUTHOR), Rogers, John A.10,11,12 (AUTHOR), Lieber, Richard L.1,10,13,14 (AUTHOR), Jayaraman, Arun1,5,7,15 (AUTHOR) ajayaraman@sralab.org
Publikováno v:
PLoS ONE. 9/19/203, Vol. 18 Issue 9, p1-22. 22p.
Autor:
Deng, Weiyang1, Marmelat, Vivien2, Vanderbilt, Douglas L.3,4, Gennaro, Federico3, Smith, Beth A.3,4,5 bsmith@chla.usc.edu
Publikováno v:
Infancy. May2023, Vol. 28 Issue 3, p650-666. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Deng, Weiyang1 (AUTHOR) weiyangd@usc.edu, Vanderbilt, Douglas L.1 (AUTHOR), Smith, Beth A.1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Motor Learning & Development. Aug2019, Vol. 7 Issue 2, p101-113. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Motor Learning & Development. Jun2018, Vol. 6 Issue 1, p101-113. 13p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.