Zobrazeno 1 - 10
of 59
pro vyhledávání: '"Den Brok, Perry J."'
Autor:
Oonk, Carla, Gulikers, Judith T. M., den Brok, Perry J., Wesselink, Renate, Beers, Pieter-Jelle, Mulder, Martin
Publikováno v:
Higher Education, 2020 Oct 01. 80(4), 701-718.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48736440
Autor:
van Berkum, Melanie, Diederen, Julia, Buijsse, Carla A.P., Boom, Remko M., den Brok, Perry J.
Publikováno v:
European Journal of Engineering Education; Jun2024, Vol. 49 Issue 3, p434-453, 20p
Autor:
Stevens, Tim M., Day, Indira N. Z., den Brok, Perry J., Prins, Frans J., Assen, Hanneke J. H. E., Beek, Marlies ter, Bombaerts, Gunter, Coppoolse, Remco, Cremers, Petra H. M., Engbers, Rik, Hulsen, Madeleine, Kamp, Rachelle J. A., Koksma, Jur J., Mittendorff, Kariene, Riezebos, Jan, van der Rijst, Roeland M., van de Wiel, Margje W. J., Vermunt, Jan D.
Publikováno v:
Higher Education Research & Development; Mar2024, Vol. 43 Issue 2, p437-454, 18p
Autor:
Claessens, Luce C. A., van Tartwijk, Jan, van der Want, Anna C., Pennings, Helena J. M., Verloop, Nico, den Brok, Perry J., Wubbels, Theo
Publikováno v:
The Journal of Educational Research, 2017 Jan 01. 110(5), 478-493.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26586767
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jansen in de Wal, Joost, den Brok, Perry J., Hooijer, Janneke G., Martens, Rob L., van den Beemt, Antoine
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences December 2014 36:27-36
Autor:
Vermunt, Jan D., Prins, Frans, Day, Indira, Stevens, Tim, den Brok, Perry J., Tassone, Valentina, Biemans, Harm, Runhaar, Piety R., Beijaard, Douwe
Publikováno v:
2022 Onderwijs Research Dagen, ORD 2022
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::49343a3a5dd9fb4f272bb82eed53008e
https://research.tue.nl/nl/publications/df2cf96d-63d1-4f3e-bdeb-044d7c12d0e1
https://research.tue.nl/nl/publications/df2cf96d-63d1-4f3e-bdeb-044d7c12d0e1
Publikováno v:
2022 Onderwijs Research Dagen, ORD 2022
Een belangrijke eerste stap in het begrijpen van wat werkt in het professionaliseren van hoger onderwijs (HO) docenten in de context van innovaties is het in kaart brengen van wat er al bekend is over dit onderwerp. Eerdere reviews hebben vaak wel on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::f28dee8b49a353d57e7c0e6334b9f89b
https://research.tue.nl/nl/publications/1d665e90-ec0d-4e22-84b5-e7d41be1f079
https://research.tue.nl/nl/publications/1d665e90-ec0d-4e22-84b5-e7d41be1f079
Publikováno v:
EARLI SIG1 & SIG4 Joint Conference 2022
Higher education (HE) is witnessing a variety of pedagogical and technological innovations, as well as professional development (PD) initiatives to support teachers in attaining the required expertise to fulfill the new teaching roles. However, an ov
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::4fa27ba4b4eaf206ec4669a555674196
https://research.tue.nl/nl/publications/17648f5b-f4c5-42af-bb9c-8d8d9aa54445
https://research.tue.nl/nl/publications/17648f5b-f4c5-42af-bb9c-8d8d9aa54445