Zobrazeno 1 - 10
of 1 264
pro vyhledávání: '"Democracy Learning"'
Publikováno v:
Jurnal Civics: Media Kajian Kewarganegaraan, Vol 20, Iss 1, Pp 47-54 (2023)
This paper describes an attempt to integrate Islamic and scientific values into social studies education with the aim of developing prophetic social science theory to explain social problems from this perspective. The study focuses on the implementat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/166fd9278ef64b83b35e26bba20426a2
Autor:
McKinlay, Patrick F.
Publikováno v:
The Journal of Politics, 1998 May 01. 60(2), 481-502.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2647919
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In World Development July 2014 59:199-211
Autor:
Johansson, Eva1 (AUTHOR) eva.johansson@uis.no, Emilson, Anette2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Early Years Education. Mar2016, Vol. 24 Issue 1, p19-35. 17p.
Autor:
Wahl, Rachel1 rlw4ck@virginia.edu
Publikováno v:
Educational Theory. Feb2018, Vol. 68 Issue 1, p65-83. 20p.
Autor:
Kekkonen, Arto
Affective polarization, which refers to political polarization characterized by negative attitudes between political groups, has become a subject strongly researched in recent years. The term was originally coined in the United States to describe the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1593::c877f71a007d60c2650c56087001513a
http://hdl.handle.net/10138/358094
http://hdl.handle.net/10138/358094
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Jürgen Budde, Nora Weuster
Publikováno v:
Journal of Social Science Education, Vol 16, Iss 3 (2017)
Purpose: Class council has become a popular approach for character education and democracy learning in German schools. However, it is not clear if the expectations are met in social practice. Approach: The data was gained with an ethnographical multi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/13be640fb63746979c475dbabb04f9df
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.