Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Demiriz L"'
Publikováno v:
European journal of paediatric dentistry. 19(2)
Aim Severe early childhood caries (sECC) is a public health problem that continues to affect infants and preschool children worldwide. Knowledge of the changes in dental development is important for paediatric dentists in order to determine a treatme
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supernumerary teeth may affect the tooth eruption negatively if they occur on the eruption way, and the treatment choice is usually the extraction to prevent the impaction of adjacent permanent teeth. CBCT enables clear and three dimensional images,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3105::ec7364b14ce8f3fdc34547bfbbef7a51
https://hdl.handle.net/20.500.12628/5768
https://hdl.handle.net/20.500.12628/5768
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Srpski Arhiv za Celokupno Lekarstvo, Vol 150, Iss 9-10, Pp 512-517 (2022)
Introduction/Objective. Molar incisor hypomineralization (MIH) is a developmental defect and it has a multifactorial etiology; there could be variations in dental eruptions in the children with this condition. The aim of this study was the comparison
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f2092aecf75c4e0cb7fa26011486a6ac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.