Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Demir, Gönül Tekkurşun"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Physical Education Theory & Methodology; Jun2024, Vol. 24 Issue 3, p396-403, 8p
Publikováno v:
Balikesir Health Sciences Journal / Balıkesir Sağlık Bilimleri Dergisi; Apr2023, Vol. 12 Issue 1, p134-141, 8p
Publikováno v:
SPORMETRE: The Journal of Physical Education & Sport Sciences / Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi; Dec 2022, Vol. 20 Issue 2, p68-77, 10p
Autor:
Demir, Gönül Tekkurşun
Publikováno v:
SPORMETRE: The Journal of Physical Education & Sport Sciences / Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi; Sep2022, Vol. 20 Issue 3, p69-79, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Demir, Gönül Tekkurşun
Quantitative research model was used in the study, which aimed to develop a valid and reliable measurement tool to measure the level of anxiety of catching novel coronavirus (Covid-19). A total of 356 athletes participated in the study consisting of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2659::067505645d5cc0413ab803e1e492d4c5
https://zenodo.org/record/3813187
https://zenodo.org/record/3813187
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Ankara Üniversitesi Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu SPORMETRE Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi. 15:179-190
Bu arastirmanin amaci; ortaokul ogrencilerinin “geleneksel ve dijital” oyunlara yonelik algilarinin metaforlar (mecazlar) araciligiyla incelenmesidir. Bu calismada arastirma modellerinden nitel arastirma modeli benimsenmistir. Arastirma deseni ol
Publikováno v:
SPORMETRE: The Journal of Physical Education & Sport Sciences / Beden Eğitimi ve Spor Bilimleri Dergisi; 2022, Vol. 20 Issue 1, p26-35, 10p