Zobrazeno 1 - 10
of 94
pro vyhledávání: '"Demetriou, S"'
Publikováno v:
In Progrès en Urologie - FMC November 2024 34(6):F208-F212
Autor:
Amara, N., Al Youssef, T., Massa, J., Demetriou, S., Sejourne, C., Elkhouri, E., Patel, B., Ait Kaki, A.
Publikováno v:
Progrès en Urologie - FMC; November 2024, Vol. 34 Issue: 7, Number 7 Supplement 1 pS55-S56, 2p
Despite widespread use of smartphones, there is no measurement standard targeted at smartphone security behaviors. In this paper we translate a well-known cybersecurity behavioral scale into the smartphone domain and show that we can improve on this
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::87eec3056a0ca44fecf1306e39bd9598
http://hdl.handle.net/10044/1/80701
http://hdl.handle.net/10044/1/80701
Autor:
Zhang, N, Demetriou, S, Mi, X, Diao, W, Yuan, K, Zong, P, Qian, F, Wang, X, Chen, K, Tian, Y, Gunter, C, Zhang, K, Tague, P, Lin, Y-H
Inspired by the boom of the consumer IoT market, many device manufacturers, new start-up companies and technology behemoths have jumped into the space. Indeed, in a span of less than 5 years, we have experienced the manifestation of an array of solut
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1032::d760d2e2a6f0b90c888897d54dd73ce1
http://hdl.handle.net/10044/1/71197
http://hdl.handle.net/10044/1/71197
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Interaction Design and Architecture(s), Iss 16, Pp 47-64 (2013)
Scopus-Elsevier
Scopus-Elsevier
In this paper we discuss how location-based mobile games can be designed for learning in modern technology enhanced public spaces. We start with the description of the design process and we identify the main challenges faced. We elaborate the case of
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
In this work we carried out a case study to understand how some groups “take off” better than others with regards to engaging in the collaborative knowledge construction process in a virtual learning setting. We found that student facilitation wa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::75d98cfd21d0a19d315b6d729934e63b
https://hdl.handle.net/20.500.14279/4067
https://hdl.handle.net/20.500.14279/4067
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.