Zobrazeno 1 - 10
of 51
pro vyhledávání: '"Demers, Lindsay B."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Demers, Lindsay B., Hanson, Katherine G., Kirkorian, Heather L., Pempek, Tiffany A., Anderson, Daniel R.
Publikováno v:
Child Development, 2013 Mar 01. 84(2), 591-603.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1111/j.1467-8624.2012.01868.x
Publikováno v:
Neurocritical Care; Apr2023, Vol. 38 Issue 2, p312-319, 8p
Publikováno v:
Postgraduate Medical Journal; Aug2024, Vol. 100 Issue 1186, p611-612, 2p
Autor:
Pempek, Tiffany A., Demers, Lindsay B., Hanson, Katherine G., Kirkorian, Heather L., Anderson, Daniel R.
Publikováno v:
In Journal of Applied Developmental Psychology 2011 32(1):10-19
Autor:
Demers, Lindsay B.
Publikováno v:
Masters Theses 1911 - February 2014
The research described here examines infant and parent attention to a familiar baby video. Also of interest, was if infant viewing behaviors influenced parent viewing behaviors, and vice versa. Subjects were 12-15 and 18-21 month-old infants who were
Externí odkaz:
https://scholarworks.umass.edu/theses/88
https://scholarworks.umass.edu/context/theses/article/1128/viewcontent/DEMERS_PDF.pdf
https://scholarworks.umass.edu/context/theses/article/1128/viewcontent/DEMERS_PDF.pdf
Autor:
Demers, Lindsay B.
Publikováno v:
Open Access Dissertations.
Children with ADHD suffer from low and high order attention deficits. Work by E.P. Lorch and colleagues shows that these attention deficits affect televised narrative comprehension. The purpose of this research was to determine the extent to which th
Publikováno v:
Clinical Teacher; Dec2022, Vol. 19 Issue 6, p1-4, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Remein, Christy D, Childs, Ellen, Beard, Jennifer, Demers, Lindsay B, Benjamin, Emelia J, Wingerter, Sarah L
Publikováno v:
Advances in Medical Education & Practice; Mar2022, Vol. 13, p265-274, 10p