Zobrazeno 1 - 10
of 137
pro vyhledávání: '"Delnero, P"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pharmacy, Vol 11, Iss 2, p 65 (2023)
This study aimed to measure the impact of an interprofessional education (IPE) activity on student knowledge and attitudes regarding patient safety. Two 4 h IPE activities were designed to provide students with foundational information regarding pati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0edca43db2584267bdd22aff3a8e47ce
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tracey DelNero, Deepti Vyas
Publikováno v:
Pharmacy, Vol 9, Iss 2, p 111 (2021)
Early provision of interprofessional education (IPE) is imperative to ensure effective communication between healthcare professionals. However, there are several barriers to offering adequate IPE, including space restrictions and lack of human resour
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/41b9ea67342647549912a909ff9d85d4
Autor:
Tracey DelNero, Deepti Vyas
Publikováno v:
Pharmacy, Vol 9, Iss 2, p 112 (2021)
The purpose of this study was to assess the impact of a peer-taught interprofessional education (IPE) activity on pharmacy and physician assistant (PA) student self-assessed confidence and attitudes related to professional skills. First-year pharmacy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3cbfe55a811846dd919a0d34ad49a7d2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.