Zobrazeno 1 - 10
of 134
pro vyhledávání: '"Dell N"'
Autor:
Bensson-Ravunniarath M, Bryan Ringel J, Avgar A, Wiggins F, Lee A, McDonald MV, Guerrero LR, Kallas J, Gusoff G, Shen M, Tseng E, Dell N, Czaja S, Lindquist LA, Sterling MR
Publikováno v:
Risk Management and Healthcare Policy, Vol Volume 16, Pp 1791-1800 (2023)
Mara Bensson-Ravunniarath,1 Joanna Bryan Ringel,2 Ariel Avgar,3 Faith Wiggins,4 Ann Lee,4 Margaret V McDonald,5 Lourdes R Guerrero,6 John Kallas,3 Geoffrey Gusoff,7 Megan Shen,8 Emily Tseng,9 Nicola Dell,9 Sara Czaja,2 Lee A Lindquist,10 Madeline R S
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5125d1bfa1c34280828b1484f33367fd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dell��n, ��ngel
Las formas de concebir y ejercer la gesti��n escolar tienen que ver con las funciones que cumple la instituci��n educativa en la sociedad y en el mercado de trabajo y las posiciones que se adopten sobre la validez del conocimiento que se tran
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::3436c8cb29263ed466288592d9f5d7dd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.