Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Dell'aversana, Giuseppina"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dell'Aversana, Giuseppina, Buono, Carmela, De Carlo, Elisa, Morando, Martina, Signore, Fulvio, Giancaspro, Maria Luisa, Paganin, Giulia, Galanti, Teresa, Brondino, Margherita, Capone, Vincenza, Depolo, Marco, Ingusci, Emanuela, Loera, Barbara, Manuti, Amelia, Pace, Francesco, Platania, Silvia Maria Rita, Spagnoli, Paola, Bruno, Andreina
Publikováno v:
Psicologia Della Salute; 2024, Issue 3, p137-160, 24p
Autor:
Margheritti, Simona, Picco, Eleonora, Gragnano, Andrea, Dell'aversana, Giuseppina, Miglioretti, Massimo
Publikováno v:
Human Resource Development International; Aug2024, Vol. 27 Issue 4, p481-500, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DELL'AVERSANA, GIUSEPPINA1 giuseppina.dellaversana@unimib.it, BRUNO, ANDREINA2
Publikováno v:
TPM: Testing, Psychometrics, Methodology in Applied Psychology. Mar2021, Vol. 28 Issue 1, p65-81. 17p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dell'Aversana, Giuseppina1 marzia124@hotmail.it, Bruno, Andreina1 andreina.bruno@unige.it
Publikováno v:
Ricerche di Psicologia. 2020, Vol. 43 Issue 1, p275-299. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bruno, Andreina1 (AUTHOR) andreina.bruno@unige.it, Dell'Aversana, Giuseppina1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Assessment & Evaluation in Higher Education. May2018, Vol. 43 Issue 3, p345-358. 14p. 2 Charts, 3 Graphs.