Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Delfarah, Masood"'
Noise robustness is a key aspect of successful speech applications. Speech enhancement (SE) has been investigated to improve automatic speech recognition accuracy; however, its effectiveness for keyword spotting (KWS) is still under-investigated. In
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.16060
Voice triggering (VT) enables users to activate their devices by just speaking a trigger phrase. A front-end system is typically used to perform speech enhancement and/or separation, and produces multiple enhanced and/or separated signals. Since conv
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2309.16036
Autor:
Delfarah, Masood
Speech separation refers to the problem of separating target speech from acoustic interference such as background noise, room reverberation and other speakers. An effective solution to this problem can improve speech intelligibility of human listener
Autor:
Higuchi, Takuya, Saxena, Shreyas, Souden, Mehrez, Tran, Tien Dung, Delfarah, Masood, Dhir, Chandra
We propose dynamic curriculum learning via data parameters for noise robust keyword spotting. Data parameter learning has recently been introduced for image processing, where weight parameters, so-called data parameters, for target classes and instan
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2102.09666
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.