Zobrazeno 1 - 10
of 107
pro vyhledávání: '"Delavega, Elena"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Granruth, Laura Brierton, Kindle, Peter A., Burford, Michael L., Delavega, Elena, Johnson, David H., Peterson, Susan, Caplan, Mary A.
Publikováno v:
Journal of Social Work Education, 2018 Jan 01. 54(1), 110-121.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48543111
Publikováno v:
Journal of Social Work Education, 2017 Dec 01. 53(4), 664-675.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48542809
Publikováno v:
Journal of Social Work Education, 2017 Jul 01. 53(3), 568-576.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48542786
Autor:
Thompson, Jeffrey D.1 thompsonjd@apsu.edu, Delavega, Elena2 mdlavega@memphis.edu, Lockhart, Colton W.3 Colton.Lockhart@hcahealthcare.com, Thompson, Susan T.4 Susan.Thompson@aseracare.com, Hirono, Tatsushi5 hironot@apsu.edu
Publikováno v:
Social Work & Christianity. Winter2019, Vol. 46 Issue 4, p39-66. 28p.
Autor:
Elswick, Susan E., Kindle, Peter A., Johnson, David H., Blaalid, Brooke, Granruth, Laura B., Delavega, Elena, Burford, Michael L., Thompson, Jeffrey
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Cognitive dissonance is an important element in adult learning in that it challenges previously held ideas in favor of new knowledge. In-class simulations and game-based learning are used as innovative and effective pedagogical tools in challenging a
Autor:
Granruth, Laura Brierton, Kindle, Peter A., Burford, Michael L., Delavega, Elena, Johnson, David H., Peterson, Susan, Caplan, Mary A.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Understanding student political attitudes—feelings about government and perceptions of its role—has long been of interest to social scientists. One factor that may influence political attitudes is belief in a just world, a complex psychological c
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/10352
Publikováno v:
Urban Social Work; 2022, Vol. 6 Issue 3, p193-210, 18p
Autor:
Brasfield, Michelle W., Taylor, Laura C., Pirkey, Paige, Neely-Barnes, Susan L., Zanskas, Steve, Delavega, Elena, Landry, Maggie
Publikováno v:
Field Educator; Fall2022, Vol. 12 Issue 2, p1-19, 19p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.