Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Delas, Y."'
Publikováno v:
In Psychologie francaise September 2015 60(3):237-262
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Csillik, A., Kern, L., Besançon, M., Heutte, J., Trousselard, M., Lecorre, B., Diener, E., Martin-Krumm, C, Fenouillet, F., Csillik,, Kern,, Besancon,, Heutte,, Paquet, Y., Delas, Y., Trousselard,, Lecorre,
Publikováno v:
Child Indicators Research
Child Indicators Research, Springer Verlag, 2017, 11, pp.541-561. ⟨10.1007/s12187-016-9440-9⟩
Child Indicators Research, Springer Verlag, 2018, 11 (2), pp.541-561. ⟨10.1007/s12187-016-9440-9⟩
Child Indicators Research, Springer Verlag, 2017, pp.541-561. ⟨10.1007/s12187-016-9440-9⟩
Child Indicators Research, 2017, 11, pp.541-561. ⟨10.1007/s12187-016-9440-9⟩
Child Indicators Research, Springer Verlag, 2017, 11, pp.541-561. ⟨10.1007/s12187-016-9440-9⟩
Child Indicators Research, Springer Verlag, 2018, 11 (2), pp.541-561. ⟨10.1007/s12187-016-9440-9⟩
Child Indicators Research, Springer Verlag, 2017, pp.541-561. ⟨10.1007/s12187-016-9440-9⟩
Child Indicators Research, 2017, 11, pp.541-561. ⟨10.1007/s12187-016-9440-9⟩
International audience; Emotional well-being is particularly important in teenagers and young adults. Childhood and adolescence provide opportunities to develop the foundations for mental health and the school is an important mean that can enable it.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::845cc131b57003116470ffa311816735
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01470837/document
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01470837/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.