Zobrazeno 1 - 10
of 38
pro vyhledávání: '"Delaney, Seamus"'
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 6, Iss 3, Pp 295-309 (2024)
High school chemistry teachers typically share a passion to engage students with hands-on practical experiences. However, teachers worldwide face similar challenges of lack of time and resources for laboratory activities. National standards and tradi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/333a4eced1a04889bf80d45cf34413dd
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 6, Iss 2, Pp 149-163 (2024)
Lithium’s role in the global green energy transition provides an engaging context to visualize the interconnectedness of chemistry to seismic shifts taking place in society. Lithium has seen a dramatic increase in utilization, but given lithium’s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/88a7e93b204e455098dbeae00d7d2100
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Delaney., Seamus
This thesis was scanned from the print manuscript for digital preservation and is copyright the author. Researchers can access this thesis by asking their local university, institution or public library to make a request on their behalf. Monash staff
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2bc7be798eeef32df9f313bd01cd1b06
Autor:
Schultz, Madeleine, Chan, Drew, Eaton, Andrew C., Ferguson, Joseph P., Houghton, Rebecca, Ramdzan, Adlin, Taylor, Oliver, Vu, Hanh H., Delaney, Seamus
Publikováno v:
Education Sciences; Sep2022, Vol. 12 Issue 9, pN.PAG-N.PAG, 19p
Kemija je eksperimentalna veda, ki uporablja eksperiment kot eno glavnih orodij preučevanja. Laboratorijsko in drugo praktično delo sta tako bistvena tudi pri kemijskem izobraževanju. Demonstracijske eksperimente učitelji uporabljajo kot pedagoš
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3505::b1c48525a476ca049e98dbb38b9f027b
https://hdl.handle.net/20.500.12556/RUL-117226
https://hdl.handle.net/20.500.12556/RUL-117226