Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Del Rio, Martha"'
Autor:
Löhr, Katharina, Morales-Muñoz, Héctor, Rodriguez, Tatiana, Lozano, Camilo, Del Rio, Martha, Hachmann, Samyra, Bonatti, Michelle, Pazmino, Julia, Castro-Nuñez, Augusto, Sieber, Stefan
Publikováno v:
In Environmental Impact Assessment Review July 2022 95
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rodríguez Prieto, Ángela María, Rodríguez Erazo, Berli, Salgar Ramírez, Carlos Arturo, Villegas Jaramillo, Ceida Marcela, Roque, Daniel Isaac, Quintero Rengifo, Edward Ferney, Valencia Giraldo, Elizabeth, Lugo Arias, Elkyn Rafael, Molina Mora, Francisco Ricardo, Rubiano Beltrán, Francy Yamile, Gómez Pedroza, Fredy Julián, Martínez Martínez, Giovanni Gamaliel, Huaman Taype, Irvin, Prada Segura, Jasleidy Astrid, Giraldo Valencia, Jazmín, Santamaría Ayala, Jefferson, Carreño García, Jeimy Johanna, Velandia Daza, Jimmy Leonardo, Escobar Rodríguez, John Hernando, Herrera Quintero, John Mario, Pino Montoya, José Wilmar, Aguirre Díaz, Juan Ángel, Martínez Pérez, Juan David, Rodríguez Tovar, Maira Alexandra, Sarmiento Tocarruncho, María Fernanda, Trujillo Prada, Mariela Andrea, Torres Cortés, Marisol, Velandia Del Rio, Martha Isabel, Guerrón Yela, Mary Luz, López Porras, Nelson Enrique, Jaramillo Ramos, Paula Milena, Garzón Reyes, Rosmery Sofía, Cabrera Jaramillo, Ruby Stella, Vega Pulgarín, Sullys Dayana
En los últimos años la educación a distancia ha mostrado ser capaz de reducir la brecha de inequidad social, de capacitar personas en lugares remotos, de brindar la posibilidad a la comunidad discapacitada y de permitirle a quienes no cuentan con
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1528::2eecb7fb7c5493268271ffc435b18706
https://hdl.handle.net/10656/13728
https://hdl.handle.net/10656/13728
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
L��hr, Katharina, Aruqaj, Bujar, Baumert, Daniel, Bonatti, Michelle, Br��ntrup, Michael, Bunn, Christian, Castro-Nunez, Augusto, Chavez-Miguel, Giovanna, Del Rio, Martha Lilia, Hachmann, Samyra, Morales Mu��oz, H��ctor Camilo, Ollendorf, Franziska, Rodriguez, Tatiana, Rudloff, Bettina, Schorling, Johannes, Schuffenhauer, Arne, Schulte, Ingrid, Sieber, Stefan, Tadesse, Sophia, Ulrichs, Christian, Vogel, Claudia, Weinhardt, Michael
Social cohesion plays a key role in processes of peacebuilding and sustainable development. Fostering social cohesion might present a potential to enhance the connection of natural resource management and peacebuilding and better functioning of susta
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::27dc62137bc142f1de199da1adb8dbd2
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Eufemia, Luca, Lozano, Camilo, Rodriguez, Tatiana, Del Rio, Martha, Morales-Muñoz, Hector, Bonatti, Michelle, Sieber, Stefan, Löhr, Katharina
National and international cooperation and development projects (CDP) are fundamental for peacebuilding. However, unforeseen global crises, like COVID-19, can endanger such projects, requiring rapid adaption. In Colombia, the coronavirus outbreak thr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______133::c8d457310b12049acebb5df70e58a6d9
http://edoc.hu-berlin.de/18452/27053
http://edoc.hu-berlin.de/18452/27053
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.