Zobrazeno 1 - 10
of 212
pro vyhledávání: '"Del Maestro, Rolando F"'
Publikováno v:
In Computers in Biology and Medicine September 2024 179
Autor:
Yilmaz, Recai *, Fazlollahi, Ali M. *, Winkler-Schwartz, Alexander *, Wang, Anna *, Makhani, Hafila Hassan *, Alsayegh, Ahmad *, Bakhaidar, Mohamad *, Tran, Dan Huy *, Santaguida, Carlo, Del Maestro, Rolando F. *
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education February 2024 81(2):275-287
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Siyar, Samaneh, Azarnoush, Hamed, Rashidi, Saeid, Winkler-Schwartz, Alexandre, Bissonnette, Vincent, Ponnudurai, Nirros, Del Maestro, Rolando F.
Background: Virtual reality simulators and machine learning have the potential to augment understanding, assessment and training of psychomotor performance in neurosurgery residents. Objective: This study outlines the first application of machine lea
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1811.08159
Autor:
Alsayegh, Ahmad, Bakhaidar, Mohamad, Winkler-Schwartz, Alexander, Yilmaz, Recai, Del Maestro, Rolando F.
Publikováno v:
In World Neurosurgery November 2021 155:e369-e381
Autor:
Alkadri, Sami, Ledwos, Nicole, Mirchi, Nykan, Reich, Aiden, Yilmaz, Recai, Driscoll, Mark, Del Maestro, Rolando F.
Publikováno v:
In Computers in Biology and Medicine September 2021 136
Autor:
Sabbagh, Abdulrahman J., Bajunaid, Khalid M., Alarifi, Norah, Winkler-Schwartz, Alexander, Alsideiri, Ghusn, Al-Zhrani, Gmaan, Alotaibi, Fahad E., Bugdadi, Abdulgadir, Laroche, Denis, Del Maestro, Rolando F.
Publikováno v:
In World Neurosurgery July 2020 139:e220-e229
Publikováno v:
In Journal of Surgical Education May-June 2020 77(3):643-651