Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Dekhili, S."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Food Quality and Preference 2011 22(8):757-762
Autor:
Dekhili, S., d’Hauteville, F.
Publikováno v:
In Food Quality and Preference 2009 20(7):525-532
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Mediterra atlas. Mediterranean agriculture, food, fisheries and the rural world
Mombiela F. (ed.), Blanc P. (ed.), Abis S. (ed.), Mitrano P. (ed.), Colombani A. (ed.). Mediterra atlas. Mediterranean agriculture, food, fisheries and the rural world, Presses de Sciences Po, pp.68-77, 2010, Mediterra, 978-2-7246-1143-4
Mombiela F. (ed.), Blanc P. (ed.), Abis S. (ed.), Mitrano P. (ed.), Colombani A. (ed.). Mediterra atlas. Mediterranean agriculture, food, fisheries and the rural world, Presses de Sciences Po, pp.68-77, 2010, Mediterra, 978-2-7246-1143-4
International audience; At the heart of Mediterranean agriculture for centuries, the olive, wheat and the wine remain the essential pillars of agricultural economies in the basin, along with fruit and vegetables.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::33b354210f23d9130ea31311bb22b776
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02180736
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-02180736
One frequent objective of market research, and particularly in cross cultural contexts, consists in comparing those attributes that determine the choice of different sub groups of consumers. Practitioners may resort to different types of importance s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::5620b09db6bb235f48056bae4ec17a74
http://www1.montpellier.inra.fr/bartoli/moisa/bartoli/download/moisa2010_pdf/WP_6_2010.pdf
http://www1.montpellier.inra.fr/bartoli/moisa/bartoli/download/moisa2010_pdf/WP_6_2010.pdf