Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Dejanović Aleksandar M."'
Publikováno v:
Marketing (Beograd. 1991), Vol 49, Iss 3, Pp 161-171 (2018)
City branding has a strategic dimension. When it comes to defining city branding strategy, creating city brand personality, that is, defining a set of human characteristics that are connected to city brand, is particularly important. In this way, a c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e549b9904e34f19a2130c3a1e7f7025
Autor:
Dejanović, Aleksandar M.1 aleksandar.dejanovic@mbs.edu.rs, Ljubojević, Čedomir1 cedomir.ijubojevic@mbs.edu.rs, Lukic, Jelena1 jelena.iukic@mbs.edu.rs
Publikováno v:
Marketing (0354-3471). 2018, Vol. 49 Issue 3, p161-171. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.