Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Dehnbostel, Joanne"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Alper, Brian S., Dehnbostel, Joanne, Afzal, Muhammad, Subbian, Vignesh, Soares, Andrey, Kunnamo, Ilkka, Shahin, Khalid, McClure, Robert C.
Publikováno v:
In Journal of Biomedical Informatics March 2021 115
Autor:
Alper, Brian S., Dehnbostel, Joanne, Shahin, Khalid, Ojha, Neeraj, Khanna, Gopal, Tignanelli, Christopher J.
Publikováno v:
Learning Health Systems; Oct2023, Vol. 7 Issue 4, p1-8, 8p
Autor:
KJ Wilkins, Afzal, Muhammad, Tufte, Janice, Lehmann, Harold, Ojha, Neeraj, Alper, Brian S., Dehnbostel, Joanne, Whaley, Paul
This protocol will be used to define terms used for the communication of scientific evidence, known as the Scientific Evidence Code System (SEVCO).
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::88a49e00c9e9f11efb09e81550e2cb32
Autor:
Afzal, Muhammad, Lehmann, Harold, Dehnbostel, Joanne, Alper, Brian S., Zbys Fedorowicz, McClure, Robert Charles, Vignesh Subbian, Shahin, Khalid, Robinson, Karen A., Lehana Thabane, Kunnamo, Ilkka, Soares, Andrey
Protocol for the development of a Risk Of Bias Code System, Statistic Type Code System, Statistic Model Code System, and Study Design Code System.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1e539777838317f943a33ab1b8c11f3f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Microbiology & Biology Education; March 2018, Vol. 19 Issue: 1
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pediatric Research; April 1996, Vol. 39 Issue: 1, Number 1 Supplement 4 p106-106, 1p