Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Dehmel L"'
Autor:
Wagener, S, Möltner, A, Fleig, A, Feistner, L, Heid, J, Brass, K, Holz, T, Weber, M, Pflaum, P, Rogg, D, Kellermann, F, Berg, L, Breithaupt, MH, Dehmel, L, Grad, A, Xiang Jin, J, Hai-Ning Lu, K, Müller, A, Rinawi, T, Shang, V, Zimmermann, K, Alhalabi, O, Park, J, Grupp, M, Klauth, A, Lepper, A, Lichnock, Z, Mayer, J, Hollmann, A, Meuth, C, Siegel, F, Peitz, N, Brüstle, P, Mohr, D, Schüttpelz-Brauns, K, Würth, G, Jünger, J, Burkert, M
Publikováno v:
Jahrestagung der Gesellschaft für Medizinische Ausbildung (GMA); 20180919-20180922; Wien; DOCP19.5 /20180919/
Problemstellung/Ziele: Die Erstellung der 120 MC-Fragen des studentischen kompetenzorientierten Progresstests erfolgt nach einem zweidimensionalen Blueprint, der sich am Nationalen Kompetenzbasierten Lernzielkatalog Medizin (NKLM) und den Fächern de
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::47dfb7042f4e2c745dceceb3c3f6b9d6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dallmann A; Humboldt Universität zu Berlin, Institut für Chemie, 12489 Berlin, Germany., Dehmel L, Peters T, Mügge C, Griesinger C, Tuma J, Ernsting NP
Publikováno v:
Angewandte Chemie (International ed. in English) [Angew Chem Int Ed Engl] 2010 Aug 09; Vol. 49 (34), pp. 5989-92.