Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Degroote, Emma"'
Publikováno v:
International Journal of Inclusive Education; Jul2024, Vol. 28 Issue 9, p1740-1754, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Degroote, Emma1 Emma.Degroote@UGent.be, Van Houtte, Mieke1
Publikováno v:
Behavioral Disorders. May2022, Vol. 47 Issue 3, p155-165. 11p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ECER 2022, Abstracts
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______330::05657fbc638adf10f84fe86df977d5df
https://hdl.handle.net/1854/LU-8765802
https://hdl.handle.net/1854/LU-8765802
Publikováno v:
Annual Congress of the Swiss Society for Research in Education, Abstracts
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______330::458f33bda7b1dd57227ff4f0cf3f6d29
https://biblio.ugent.be/publication/8766713/file/8766716
https://biblio.ugent.be/publication/8766713/file/8766716
Publikováno v:
Biennial midterm conference of the ESA (European Sociological Association) network of sociology of education (ESA RN10), Abstracts
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______330::9b3f3365f35a4146c65d07123044faa9
https://hdl.handle.net/1854/LU-8766717
https://hdl.handle.net/1854/LU-8766717
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
AERA 2021, American Educational Research Association Annual Meeting, Proceedings
Schools collaborate with the public health institutions, and teachers are mandated to screen for potential mental problems in their students. The case of Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) puts that role in evidence. Our main objective i
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______330::d07af247e45e56d27a9136280836aea1
https://hdl.handle.net/1854/LU-8706721
https://hdl.handle.net/1854/LU-8706721