Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Deep latent variable models"'
Language as a latent sequence: Deep latent variable models for semi-supervised paraphrase generation
Autor:
Jialin Yu, Alexandra I. Cristea, Anoushka Harit, Zhongtian Sun, Olanrewaju Tahir Aduragba, Lei Shi, Noura Al Moubayed
Publikováno v:
AI Open, Vol 4, Iss , Pp 19-32 (2023)
This paper explores deep latent variable models for semi-supervised paraphrase generation, where the missing target pair for unlabelled data is modelled as a latent paraphrase sequence. We present a novel unsupervised model named variational sequence
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7405011d2af64562ae5861bfc0674a5f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Most of existing graph neural networks (GNNs) developed for the prevalent text-rich networks typically treat texts as node attributes. This kind of approach unavoidably results in the loss of important semantic structures and restricts the representa
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::6de4a3db87978a5963263dbd16957065
https://hal.science/hal-03942487/document
https://hal.science/hal-03942487/document
Autor:
Jasmin Praful Bharadiya
Recurrent Neural Networks (RNNs) have become competitive forecasting methods, as most notably shown in the winning method of the recent M4 competition. However, established statistical models such as exponential smoothing (ETS) and the autoregressive
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::3c968d8ef458061e55bf396673e17a19
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Liang, Dingge
Publikováno v:
Statistics [math.ST]. Université Côte d'Azur, 2022. English. ⟨NNT : 2022COAZ4083⟩
With the advancement of the digital era, rating data is ubiquitous on websites such as Amazon and Yelp. Customers can gain valuable information about products and services from rating data, which helps them make decisions. Besides, real-world systems
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______165::d3134da2a49483e9d7e196dbab5a50c0
https://theses.hal.science/tel-04050361/document
https://theses.hal.science/tel-04050361/document
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.