Zobrazeno 1 - 10
of 933
pro vyhledávání: '"Deep knowledge"'
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 14, Iss 19, p 8927 (2024)
Knowledge tracing is a crucial task in personalized learning that models student mastery based on historical data to predict future performance. Currently, deep learning models in knowledge tracing predominantly use one-hot encodings of question, kno
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/05322e8f97214834a8fae6b29a5e96e9
Autor:
Chen Xiuli, Li Ping
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
With the continuous promotion of education informatization and the rapid development of “Internet+” classroom teaching, online teaching of Civics has become an important means of ideological and political education in colleges and universities. I
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cad67978f48c42d1ad05f9a1c66312d5
Autor:
Li Jiajia
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
The primary objective of Civics education in higher education institutions is to guide students toward acquiring appropriate political identities and values. To achieve this, we advocate for the incorporation of a knowledge-tracking model in Civics c
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b0ae72aacf7472a863028fde072abba
Autor:
Ren Li
Publikováno v:
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, Vol 9, Iss 1 (2024)
In the digital transformation era, higher education stands on the cusp of a revolution. This paper dives into the heart of this transformation, presenting a novel model of intelligent party building education that leverages digital technology to forg
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cee8db91e11744549b52862368908e58
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.