Zobrazeno 1 - 10
of 211
pro vyhledávání: '"Deem, R."'
Autor:
Grant, B., Nerad, M., Balaban, C., Deem, R., Grund, M., https://orcid.org/0000-0002-1487-8506, Herman, C., Kanjuo Mrčela, A., Porter, S., Rutledge, J., Strugnell, R.
Publikováno v:
Towards a global core value system in doctoral education
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1874::8e0899c58d059d20ea04ed8541d241ac
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-000C-26AC-8
https://hdl.handle.net/21.11116/0000-000C-26AC-8
Publikováno v:
Genes & Immunity. Jul2006, Vol. 7 Issue 5, p342-351. 10p. 1 Chart, 6 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Clinical & Experimental Immunology. Jan1991, Vol. 83 Issue 1, p79-84. 6p.
Publikováno v:
Clinical & Experimental Immunology. Jun1990, Vol. 80 Issue 3, p387-394. 8p.
Publikováno v:
Geographies of knowledge, geometries of power: Framing the future of higher education, 111-127
STARTPAGE=111;ENDPAGE=127;TITLE=Geographies of knowledge, geometries of power: Framing the future of higher education
STARTPAGE=111;ENDPAGE=127;TITLE=Geographies of knowledge, geometries of power: Framing the future of higher education
The General Agreement on Trade in Services (GATS), negotiated within the World Trade Organization (WTO), has become the main instrument for the transnationalisation of higher education. It promotes trade liberalisation in services and, thereby, the c
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::1888d1ad5d8a0fed7c0ae4e5f6fd6deb
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-constitution-of-a-new-global-regime-higher-education-in-the-gatswto-framework(5241fcd5-2654-4f99-9437-4bd7e5ae288f).html
https://dare.uva.nl/personal/pure/en/publications/the-constitution-of-a-new-global-regime-higher-education-in-the-gatswto-framework(5241fcd5-2654-4f99-9437-4bd7e5ae288f).html
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Description of the project The research involved six case studies of higher education institutions across England, Scotland and Wales. The project aims were:to explore staff experiences of equity issues and institutional equity policies. Participants
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=core_ac_uk__::a18e34f69a7c8be0caebbe49f901c377
http://sro.sussex.ac.uk/id/eprint/134/1/negotiating_equity.pdf
http://sro.sussex.ac.uk/id/eprint/134/1/negotiating_equity.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.