Zobrazeno 1 - 10
of 101
pro vyhledávání: '"Dee, Elizabeth"'
Autor:
Sansing-Foster, Veronica, Haug, Nicole, Mosholder, Andrew, Cocoros, Noelle M., Bradley, Marie, Ma, Yong, Pennap, Dinci, Dee, Elizabeth C., Toh, Sengwee, Pestine, Ella, Petrone, Andrew B., Kim, Ivone, Lyons, Jennifer G., Eworuke, Efe
Publikováno v:
In The Journal of Allergy and Clinical Immunology: In Practice January 2021 9(1):385-393
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hajjar, Ihab, Okafor, Maureen, McDaniel, Darius, Obideen, Malik, Dee, Elizabeth, Shokouhi, Mahsa, Quyyumi, Arshed A., Levey, Allan, Goldstein, Felicia
Publikováno v:
JAMA Network Open
Key Points Question What are the comparative neurocognitive effects of an angiotensin receptor blocker, candesartan, and an angiotensin-converting enzyme inhibitor, lisinopril, on adults with hypertension and executive mild cognitive impairment? Find
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dee, Elizabeth C., Hsu, Katherine K., Kruskal, Benjamin A., Menchaca, John T., Zambarano, Bob, Cocoros, Noelle, Herrick, Brian, Weiss, Michelle D. Payne, Hafer, Ellen, Erani, Diana, Josephson, Mark, Young, Jessica, Torrone, Elizabeth A., Flagg, Elaine W., Klompas, Michael
Publikováno v:
In American Journal of Preventive Medicine March 2019 56(3):458-463
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.