Zobrazeno 1 - 10
of 495
pro vyhledávání: '"Deductive instruction"'
Autor:
Baalousha, Hana a, ∗, Malovrh, Paul A. b
Publikováno v:
In Ampersand December 2023 11
Autor:
Hana Baalousha, Paul A. Malovrh
Publikováno v:
Ampersand, Vol 11, Iss , Pp 100140- (2023)
The present study examined the effects of guided induction (GI) and deductive instruction (DI) on the acquisition of verbal negation structure in spoken Palestinian Arabic (PA) using an interpretation task in a self-paced reading paradigm. The experi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c38f7ee8651d403e9d3c15dcc2badab1
Publikováno v:
Studies in Second Language Acquisition, 2016 Jun 01. 38(2), 265-291.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26330919
Autor:
Qi, Xuedan a, ∗, Lai, Chun b
Publikováno v:
In System November 2017 70:26-37
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Yamagishi, Kathryn
Publikováno v:
SHONAN JOURNAL : The International Journal of the Shonan Research Institute Bunkyo University. 11:15-52
This study examined the effects of deductive instruction in line with explicit corrective feedback as a method of improving the learner’s grammatical competence in the acquisition of attributive and predicative adjective use. The study took place o
Autor:
Sergio Adrada-Rafael
Publikováno v:
ITL - International Journal of Applied Linguistics. 170:111-135
This study investigated the effects that different types of instruction varying in explicitness had on 88 intermediate-level Spanish learners’ development of the imperfect subjunctive on a reading task. Participants were randomly assigned to one of