Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Decolonising knowledge"'
Publikováno v:
Heliyon, Vol 9, Iss 11, Pp e21785- (2023)
Integrating Indigenous and local knowledge in conservation and natural resource management (NRM) initiatives is necessary to achieve sustainability, equity, and responsiveness to local realities and needs. Knowledge integration is the starting point
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/eecb1ad6f8a64ad4aef10c6064199ec1
Autor:
Andrabi, Shazana
Publikováno v:
Disaster Prevention and Management: An International Journal, 2021, Vol. 31, Issue 3, pp. 202-214.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/DPM-04-2021-0154
Autor:
Shiraiwa, Shikoh, Zabalueva, Olga
Publikováno v:
Art Inquiry. (24):173-195
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1095354
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Govinda, Radhika
Publikováno v:
Govinda, R 2022, ' Interrogating intersectionality : Dalit women, western classrooms and the politics of feminist knowledge production ', Journal of International Women's Studies, vol. 23, no. 2, pp. 72-86 . < https://vc.bridgew.edu/jiws/vol23/iss2/6/ >
Intersectionality’s enormous success raises questions about its purchase as critical methodology outside the context of its origin, in Global South contexts. Its widespread espousal across disciplines within Western academia itself compels one to a
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3094::e45208b93e8e7f1d42cf4be6157ac865
https://hdl.handle.net/20.500.11820/ed0cb0ad-887c-4bf0-9c3b-6f090bcd0254
https://hdl.handle.net/20.500.11820/ed0cb0ad-887c-4bf0-9c3b-6f090bcd0254
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Isiaka, Abass B.1 a.isiaka@uea.ac.uk
Publikováno v:
Compare: A Journal of Comparative & International Education. Jul2022, Vol. 52 Issue 5, p858-859. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.