Zobrazeno 1 - 10
of 91
pro vyhledávání: '"Decision Accuracy"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 11 (2020)
The aim of the study was to assess the effects of manipulating video speeds on visual behavior and decision accuracy of 10 amateur football assistant referees (ARs) when perceived video sequences of 24 possible offside actions on a large screen. An e
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba09a215169f4e0bbac29a143df2db9d
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
James Head, Matthew S. Tenan, Andrew J. Tweedell, Michael E. LaFiandra, Frank Morelli, Kyle M. Wilson, Samson V. Ortega, William S. Helton
Publikováno v:
Frontiers in Physiology, Vol 8 (2017)
Purpose: Mental fatigue has been shown to impair subsequent physical performance in continuous and discontinuous exercise. However, its influence on subsequent fine-motor performance in an applied setting (e.g., marksmanship for trained soldiers) is
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b81e55c743da40debc91a54b1f2897a7
Autor:
Tine van Daal, Marije Lesterhuis, Liesje Coertjens, Marie-Thérèse van de Kamp, Vincent Donche, Sven De Maeyer
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 2 (2017)
Nowadays, comparative judgment (CJ) is used to assess competences. Judges compare two pieces of student work and judge which of both is better regarding the competence assessed. Using these pairwise comparison data, students’ work is scaled accordi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b397239fad4e491684d44c11051212e7
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 32, Iss 4, p Doc42 (2015)
Objective: The decision having the most serious consequences for a student taking an assessment is the one to pass or fail that student. For this reason, the reliability of the pass/fail decision must be determined for high quality assessments, just
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/edb51c1e423049e3bfc5120d64128b3f
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
ECARES Working Papers; 2020-22
The impact of children’s decision making increases with age and has relatively increased through time. Although a lot is known about cognitive development, less is known about how this development impacts decision accuracy in economic situations. T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2101::b0fc9a3709e304948e1a93606b4aee42
http://hdl.handle.net/2013/ULB-DIPOT:oai:dipot.ulb.ac.be:2013/308900
http://hdl.handle.net/2013/ULB-DIPOT:oai:dipot.ulb.ac.be:2013/308900
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.