Zobrazeno 1 - 10
of 2 974
pro vyhledávání: '"Decimal arithmetic"'
Publikováno v:
In Materials Today Chemistry January 2023 27
Publikováno v:
Journal of Numerical Cognition, Vol 8, Iss 1, Pp 73-88 (2022)
Imbalances in problem distributions in math textbooks have been hypothesized to influence students’ performance. This hypothesis, however, rests on the assumption that textbook problems are representative of the problems that students encounter in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fae3928e52de467e94fa91c7a7bc527a
Publikováno v:
In Nano Energy January 2021 79
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Emami, Samaneh, Sedighi, Mehdi *
Publikováno v:
In Computers and Electrical Engineering October 2017 63:18-29
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ghassem Jaberipur, Farzad Ghazanfari
Publikováno v:
IEEE Transactions on Very Large Scale Integration (VLSI) Systems. 30:51-59
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Psychology. 113:516-529
This study investigated relations between the distribution of practice problems in textbooks and students’ learning of decimal arithmetic. In Study 1, we analyzed the distributions of decimal arithmetic practice problems that appeared in 3 leading