Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Decatur M"'
When learners explain answers to tasks they have yet to master, they often gesture. In a pretest- posttest design, we show that these gestures provide insight into what learners know about a chemistry task, and whether they are ready to make gains on
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::2adca67d82349823e8da5b98b9b4e220
https://doi.org/10.31234/osf.io/qbzdg
https://doi.org/10.31234/osf.io/qbzdg
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.