Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Decang L"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IEEE Access, Vol 11, Pp 5919-5928 (2023)
Aiming at the problems of punctuality, parking accuracy and energy saving of urban rail train operation, an intelligent control method for automatic train operation (ATO) based on deep Q network (DQN) is proposed. The train dynamics model is establis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0a94c05180c04beaa95b159bbcde93db
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Energies, Vol 16, Iss 4, p 2050 (2023)
Because of the short distance between stations in urban rail transit, frequent braking of urban rail trains during operation will generate a large amount of regenerative braking energy. Urban rail trains can reduce their actual traction energy consum
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c3e04cfafdca4c429559fd038ed72af6
Publikováno v:
Discrete Dynamics in Nature and Society, Vol 2022 (2022)
To reduce the traction energy consumption of urban rail trains by regenerating energy, a train traction and braking model was designed based on algebraic graph theory and train dynamics theory and the following consistency model of energy-saving oper
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b55f16875d8347ea952a1f9815500d6e
Autor:
Decang Li, Juhui Zhang, Ruxun Xu, Jianjun Meng, Jianming Wang, Xiaoqiang Chen, Xin Jia, Junhui Ma
Publikováno v:
Discrete Dynamics in Nature and Society, Vol 2022 (2022)
Providing accurate and reliable railway regional environmental data is a key consideration in operation control and dynamic dispatching of high-speed train. However, there are problems of low reliability and high uncertainty in the single data proces
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/64e206089a1a403ea23f6cdcf54db968
Publikováno v:
Discrete Dynamics in Nature and Society, Vol 2021 (2021)
A linear magnetization model is built to replace the Jiles–Atherton model in order to describe the relationship between the magnetic field intensity and the magnetization intensity of the giant magnetostrictive vibrator (GMV). The systematic modeli
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0ce798c5aeba43c8bf71be9edfcebb98
Publikováno v:
Discrete Dynamics in Nature and Society, Vol 2019 (2019)
This paper focuses on the riding comfort of railway vehicle. A nonfragile control strategy is proposed based on robust theory for semiactive suspension system. First, the rail vehicle dynamic model was simplified reasonably, the control model of rail
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a7a37f0c50d74780b6e61fb12c3e6634
Kniha
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.