Zobrazeno 1 - 10
of 31
pro vyhledávání: '"Debruyne, Marion"'
Autor:
Debruyne, Marion, Reibstein, David J.
Publikováno v:
Marketing Science, 2005 Jan 01. 24(1), 55-66.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40056938
Publikováno v:
Marketing Letters, 2003 Dec 01. 14(4), 289-305.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/40216507
Autor:
Debruyne, Marion *, Rudy, Moenaert, Griffin, Abbie, Hart, Susan, Hultink, Erik Jan, Robben, Henry
Publikováno v:
In The Journal of Product Innovation Management 2002 19(2):159-170
Publikováno v:
Journal of Product Innovation Management. Mar2010, Vol. 27 Issue 2, p161-178. 18p. 1 Diagram, 5 Charts, 3 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
By empirically testing a framework of pricing strategies and their determinants in an industrial setting, Noble and Gruca (1999a) help to overcome the lack of empirical validation of pricing theory. In a commentary to the article, Cressman (1999) (1)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______645::2904fb98731040ea14036237d2d8af07
http://degree.ubvu.vu.nl/repec/vua/wpaper/pdf/20010038.pdf
http://degree.ubvu.vu.nl/repec/vua/wpaper/pdf/20010038.pdf
Autor:
Debruyne, Marion
Publikováno v:
Customer Innovation; 1/21/2015, p1-7, 7p, 1 Color Photograph
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.