Zobrazeno 1 - 10
of 716
pro vyhledávání: '"Deane, C."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Deane, C.
The objectives are to look at the most serious problems post-alignment in comparative modelling and to develop new software to combat them. To that end I begin by examining the results of the comparative assessments of structure prediction (CASP) mee
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.598479
Autor:
Hardy, E. J.1,2,3 (AUTHOR), Deane, C. S.4,5 (AUTHOR), Lund, J. N.1,2 (AUTHOR), Phillips, B. E.2,3 (AUTHOR) beth.phillips@nottingham.ac.uk
Publikováno v:
European Journal of Clinical Nutrition. Apr2023, Vol. 77 Issue 4, p503-505. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
As a relatively new field, network neuroscience has tended to focus on aggregate behaviours of the brain averaged over many successive experiments or over long recordings in order to construct robust brain models. These models are limited in their ab
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::df86028c16c8d5deb7387e3a8697c8c8
https://doi.org/10.1007/s41109-022-00454-2
https://doi.org/10.1007/s41109-022-00454-2
Autor:
Dowd, A, Dickson-Deane, C
Virtual reality (VR) is already providing the ability for students to have direct interactions with content in its ability to convert conceptual knowledge into reality. A VR environment can serve as a platform to further extend students understanding
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::71f855d618158af35c22d80392a09ab9
https://hdl.handle.net/10453/150711
https://hdl.handle.net/10453/150711