Zobrazeno 1 - 10
of 468
pro vyhledávání: '"Dean, Roger T"'
Autor:
Koneputugodage, Chamin Hewa, Healy, Rhys, Lamont, Sean, Mallett, Ian, Brown, Matt, Walters, Matt, Attanayake, Ushini, Zhang, Libo, Dean, Roger T., Hunter, Alexander, Gretton, Charles, Walder, Christian
We address the problem of combining sequence models of symbolic music with user defined constraints. For typical models this is non-trivial as only the conditional distribution of each symbol given the earlier symbols is available, while the constrai
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1909.05030
Autor:
Dean, Roger T.1 roger.dean@westernsydney.edu.au, Taylor, John R.1
Publikováno v:
Psychomusicology: Music, Mind & Brain. Dec2023, Vol. 33 Issue 1-4, p7-25. 19p.
Publikováno v:
In Journal of Mathematical Psychology December 2022 111
Autor:
Dean, Roger T., Smith, Hazel
We discuss how to control outputs from deep learning models of text corpora so as to create contemporary poetic works. We assess whether these controls are successful in the immediate sense of creating stylo- metric distinctiveness. The specific cont
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1712.07794
Autor:
Dean, Roger T., Forth, Jamie
Two modest-sized symbolic corpora of post-tonal and post-metric keyboard music have been constructed, one algorithmic, the other improvised. Deep learning models of each have been trained and largely optimised. Our purpose is to obtain a model with s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1712.07799
Pitch and timing information work hand in hand to create a coherent piece of music; but what happens when this information goes against the norm? Relationships between musical expectancy and emotional responses were investigated in a study conducted
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1708.03687
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.