Zobrazeno 1 - 10
of 207
pro vyhledávání: '"Deal proneness"'
Autor:
Prendergast, Gerard P.1 Gerard@hkbu.edu.hk, Poon, Derek T. Y.2 derekpoon@hkpc.org, Tsang, Alex S. L.3 tsangSL@hkbu.edu.hk, Van Fan, Ting4 lollipop_avenue@yahoo.com.hk
Publikováno v:
Journal of Advertising Research. Jun2008, Vol. 48 Issue 2, p287-296. 10p. 2 Charts.
Publikováno v:
Journal of Marketing Research (JMR). Aug1978, Vol. 15 Issue 3, p369-377. 9p. 1 Diagram, 9 Charts.
Autor:
Dastidar, Surajit Ghosh1
Publikováno v:
Journal of Management Research (09725814). Jan-Mar2019, Vol. 19 Issue 1, p16-28. 13p.
Publikováno v:
Mathematics, Vol 12, Iss 21, p 3364 (2024)
Background: This paper examines the economic implications of market segmentation on consumer purchasing behavior with a particular emphasis on intertemporal pricing strategies in dynamic markets. Methods: In order to analyze optimal discount rates an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8d9de1a1607e424fba151737d7c0c501
Autor:
Kyoung-Nan Kwon1, Yoo Jin Kwon2
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 2007, Vol. 34, p288-294. 7p.
Autor:
Henderson, Caroline M.1
Publikováno v:
Advances in Consumer Research. 1994, Vol. 21 Issue 1, p86-94. 9p.
Publikováno v:
Psychology & Marketing. May2014, Vol. 31 Issue 5, p307-320. 14p. 2 Charts.
Autor:
Flacandji, Michaël, Vlad, Mariana
Publikováno v:
International Journal of Retail & Distribution Management, 2022, Vol. 50, Issue 8/9, pp. 981-995.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJRDM-10-2021-0484
Publikováno v:
Agricultural Economics. May2018, Vol. 49 Issue 3, p353-362. 10p. 7 Charts.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.