Zobrazeno 1 - 10
of 105
pro vyhledávání: '"Deakin, Glen"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
European Journal of Applied Physiology; Jul2024, Vol. 124 Issue 7, p2005-2017, 13p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Exercise Science & Fitness December 2012 10(2):90-96
Publikováno v:
In Journal of Exercise Science & Fitness 2011 9(1):31-39
Autor:
Deakin, Glen Bede
Publikováno v:
Theses.
The research presented in this thesis examined the issue of the compatibility of strength and endurance training within one training regime, termed concurrent training, in recreational cyclists. Various research designs used in the previous literatur
Externí odkaz:
http://epubs.scu.edu.au/theses/19
Autor:
Deakin, Glen Bede
Publikováno v:
Theses.
The research presented in this thesis examined the issue of the compatibility of strength and endurance training within one training regime, termed concurrent training, in recreational cyclists. Various research designs used in the previous literatur
Externí odkaz:
http://epubs.scu.edu.au/theses/19
Autor:
Deakin, Glen, Deluca, Chris, Evans, Gareth, Hayward, Louise, Jones, Dylan, Larsen-Evjen, Per Kristian, Leng, David, Fuller, Kara Makara, Gamlem, Siv Therese Måseidvåg, Morrison-Love, David, Óskarsson, Sverrir, Saltvedt, Trude, Sharpling, Elaine, Singh, Sonny, Smith, Kari, Spencer, Ernest, Stone, Greg, Valdera-Gil, Francisco, Valentine, Joanna, Walt, Nancy, Wiseman-Orr, Lesley, Wyatt-Smith, Claire
Publikováno v:
University of Glasgow
This paper presents arguments for placing the concept of learners’ progression at the centre of thinking about curriculum, pedagogy and assessment.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::26f3db8d55885fa92e7e089d8aff4e0b
https://eprints.gla.ac.uk/227195/1/227195.pdf
https://eprints.gla.ac.uk/227195/1/227195.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.