Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"DeWolf, Melissa"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Psychological Science, 2017 Oct 01. 28(10), 1432-1442.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44577964
Publikováno v:
In Cognition February 2016 147:57-69
Autor:
DeWolf, Melissa, Vosniadou, Stella
Publikováno v:
In Learning and Instruction June 2015 37:39-49
Autor:
Gray, Maureen E.1 maureengray@g.ucla.edu, DeWolf, Melissa1, Bassok, Miriam2, Holyoak, Keith J.1
Publikováno v:
Thinking & Reasoning. May2018, Vol. 24 Issue 2, p179-197. 19p. 1 Black and White Photograph, 2 Diagrams, 2 Charts, 4 Graphs.
Publikováno v:
In Acquisition of Complex Arithmetic Skills and Higher-Order Mathematics Concepts 2017:141-163
Publikováno v:
In Journal of Experimental Child Psychology December 2016 152:351-366
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
DeWolf, Melissa
Publikováno v:
DeWolf, Melissa. (2016). Relational Reasoning with Rational Numbers: Developmental and Neuroimaging Approaches. UCLA: Psychology 0780. Retrieved from: http://www.escholarship.org/uc/item/3vd8910q
The study of how children and adults learn mathematics has given rise to a rich set of psychological phenomena involving mental representation, conceptual understanding, working memory, relational reasoning and problem solving. The subfield of unders
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______325::8fb96f7711b068b88c3cb588c1a91a50
http://n2t.net/ark:/13030/m5n6380s
http://n2t.net/ark:/13030/m5n6380s